תפוסים בגרון ע"י רע"מ: שוב כאוס בקואליציה והצעות אי אמון עברו

איתי גדסי No Comments on תפוסים בגרון ע"י רע"מ: שוב כאוס בקואליציה והצעות אי אמון עברו

לקואליציה אין רוב בשל איומי רע"מ שלא להצביע עם הקואליציה בשל אי קידום חוק הטבות המס לשבטים הבדואים. שלמה קרעי: "הממשלה הזו תפוסה בגרון על ידי התנועה האסלאמית"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאור האיומים של רע"מ בגלל אי קידום החוק שייתן הטבות מס לשבטים הבדואים הנגב, הקואליציה שוב שותקה: הקואליציה בחרה היום (רביעי) להחרים את ההצבעות על הצעות אי האמון שהגישו סיעות האופוזיציה, לאור סירוב האופוזיציה למשוך את ההצעות בעקבות נסיעת ראש הממשלה לבחריין.

ההצעה "אי תפקוד משרדי הממשלה" של הליכוד זכתה לרוב של 10 חברי כנסת, ללא מתנגדים ושני נמנעים.

ההצעה של ש"ס ויהדות התורה "ממשלה אכזרית שמתעלמת מעליית מחירים ומיוקר מחיה חסרי תקדים" זכתה לרוב של 13 חברי כנסת ללא מתנגדים. למרות שזכו לרוב, ההצעות לא התקבלו מכיוון שהרוב הדרוש הוא של 61 חברי כנסת.

מהליכוד נמסר בתגובה: "עוד ערב, עוד מפלה לקואליציה. שוב הוכח שבנט תלוי לחלוטין ברע״מ. הקואליציה של בנט הוכיחה שהיא אלופת ישראל בכישלונות בכנסת".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי אמר בתגובה "הקואליציה מושכת את כל החוקים שלה היום ומליאת הכנסת כבר נסגרה. למה? אתם שואלים. כי כמו שאנחנו זועקים כבר חודשים, הממשלה הזו תפוסה בגרון על ידי התנועה האסלאמית מצד אחד וכנועה לגחמות של הרשימה המשותפת מהצד השני. מדינה שלמה, המדינה היהודית היחידה בעולם שבויה בידי אויבינו".



0 תגובות